Koktajl jagodowy ( borówkowy )

Koktajl jagodowy (borówkowy)


Sezon truskawkowy dobiega końca, więc ja przerzucam się teraz na borówki. Robię z nimi ciasta, pierogi, knedle i używam ich do przyrządzania napojów. Koktajl borówkowy lub borówkowo-truskawkowy należy do jednych z najsmaczniejszych, który często gości na naszym stole.
Przepis jest banalnie prosty, ale za to jaki smaczny napój wychodzi.

Składniki: ( na 3 szklanki )
  • 1,5 szklanki borówek
  • kefir ( ja daję cały kubek o wadze 380 lub 400 g )
  • 3 łyżki cukru
Sposób wykonania:
  • Borówki umyć, przebrać z listków, osuszyć na papierowym ręczniku i włożyć do schłodzenia do lodówki
  • Schłodzone borówki zmiksować z zimnym kefirem i cukrem

Komentarze

  1. Moje borówki jeszcze nie dojrzały, ale jagody już mam:) Takie koktajle najbardziej smakują rano na śniadanko albo na podwieczorek, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama zbierałaś jagody? Ja chyba dzisiaj wybiorę się na spacer do lasu, może uda mi się coś znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na targu. Ode mnie to cała wyprawa, żeby wybrać się na jagody:)

      Usuń

Prześlij komentarz