Swojskie koreczki z pieczonym pasztetem i suszoną śliwką

 Swojskie koreczki z pieczonym pasztetem i suszoną śliwką

Swojskie koreczki z pieczonym pasztetem i suszoną śliwką

        Koreczki to szybki i efektowny sposób na podanie gościom coś na przekąskę. Swojskie koreczki wymyśliłam, gdy po świętach zostały mi pyszne suszone śliwki. Dokupiłam mój ulubiony pasztet pieczony i zrobiłam pyszne koreczki dla domowników i gości.

Składniki:

  • kilka kromek pieczywa ( u mnie chleb razowy )
  • pieczony pasztet
  • ogórek konserwowy lub kiszony
  • suszone śliwki
  • wykałaczki
Wykonanie:
  • Kromki chleba kroimy w równe kostki
  • Pasztet kroimy w kostki wielkości kosteczek chleba
  • Małe ogórki kroimy w grubsze plasterki
  • Śliwki, jeśli są duże, kroimy na pół
  • Wszystkie składniki nabijamy na wykałaczki, w kolejności, jak na zdjęciu

Komentarze

Prześlij komentarz